ABC: Sprzedaż, tworzenie ofert i relacje z klientami

Zapraszamy do udziału w warsztacie "ABC: Sprzedaż, tworzenie ofert i relacje z klientami", który już 31 maja odbędzie się w Przylądku Horn na Wydziale Fizyki (ul. Pasteura 5)
w godz. 18:30-21:00. Rejestracja: http://www.inkubator.uw.edu.pl/pl/node/114

Kluczowym elementem tych warsztatów będzie interakcja uczestników i próba wspólnej odpowiedzi na trudne pytania z zakresu sprzedaży i marketingu:

1. Czym jest sprzedaż i czy da się prowadzić własny biznes, omijając tę kwestię?
2. Typowe błędy początkujących sprzedawców.
3. Co zrobić, gdy nasz Klient mówi "wasz produkt jest za drogi"?
4. Jaka jest rola marketingu? Innowacyjna technologia powinna sama się sprzedać.
5. Co jest ważniejsze - sprzedaż czy marketing? 5. Jak nazwać nasz produkt tak, żeby klient zrozumiał, co mu oferujemy?

Szkolenie dedykowane jest osobom, które:
1. pracują nad technologią i myślą o jej komercjalizacji w przyszłości, ale kwestie sprzedaży tejże technologii chętnie oddaliby w profesjonalne ręce,
2. są na etapie pomysłu na produkt / usługę, ale stresuje ich kwestia sprzedaży,
3. są na ukończeniu produktu / usługi i czują, że przyszedł czas na sprzedaż, ale nie wiedzą jak zacząć.


dm


Warsztat poprowadzi Dmytro Kuczeruk, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie S4GA, istniejącej od 2014 roku i założonej w Polsce. S4GA jest producentem hybrydowego oświetlenia dla lotnisk i lądowisk śmigłowcowych i już dziś jest jedną z trzech najważniejszych firm w swojej branży na świecie. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat domknął transakcje dla własnej firmy na ponad 1 mln USD. Na co dzień pracuje z projektami o wartości od 20 to 200 tys. USD. Przed założeniem własnej działalności był partnerem w funduszu Paan Capital. Od stycznia 2017 jest częścią firmy V-one.co, pomagającej start-upom w rozpoczęciu sprzedaży.